Przewoźnicy bezustannie szukają możliwości zwiększenia zysków ze swej działalności gospodarczej. Obcinają wydatki, optymalizują azymuty spedycji, przerabiają tabor. Ale w czasie silnej konkurencji na rynku spedycyjnym to już nie wystarczy. Jednakowoż istnieją teraz alternatywne możliwości dla takiego biznesu. Najwidoczniej dokładnie tak i absolutnie nie małe. Zdwojona podłoga kontenerowca spod marki DFS w kontenerze, to znakomity sposób na zwiększenie wydajność naszego transportu. Pokrótce wszystko sprowadza się do zestawu belek oraz podparć o regulowanej wysokości oraz o prostym montażu. Wszystko uzupełniona listwami bocznymi dla przymocowania ładunku dla wszystkich burt od razu. Innowacją w owym rozwiązaniu będzie brak komplikacji przy załadowaniu oraz wyładowywaniu za pomocą widlaka. A także możliwość transportowania palet o rożnej wysokości, którą umożliwia użycie zupełnie niezależnych belek. Formuła jest tak przemyślana, aby kierowca w pojedynkę mógł zakomponować rozłożenie po kolei pak z paletami w kontenerze, przewidując ich odmienną wysokość albo pierwszeństwo przy wyładowaniu. Takie belki zrobione będą z bardzo wysokiej przewagi aluminium zabezpieczonego anodowaniem, przeciągając w taki sposób jego trwałość oraz łatwy tryb montowania. Podobne możliwości będą także do użycia w naczepie. W ten sposób zmodernizowanym kontenerem, możemy teraz zwojować nasz świat, no może tą z pajęczyną dróg transportowych.