Kłonice do burt

Do realizacji zabudowy skrzyniowej niezbędną częścią są słupki burtowe. Dzielą się one na przednie i tylne w odmianie prawej lub lewej oraz montowane z boku. Oferowane są one w różnych wysokościach tak aby można było dopasować je do wysokości burt. W zależności od zastosowania konstrukcji montuje się kłonice stałe lub wypinane. Do kłonic wypinanych konieczne jest zamontowanie kieszeni przeznaczonej do spawania lub przykręcanej. Wszechstronna oferta umieszczona jest na stronie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Kłonice typu BX montowane są przy najbardziej typowych konstrukcjach burtowych o maksymalnej wysokości 600mm. Boczne i tylne posiadają możliwość odpinania co ułatwia ekspresowy dostęp do całej skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą słupków BX są słupki Alugrip, które wyposażone są w aluminiowy korpus. Produkowane są jedynie w wersji montowanej z boku lub z tyłu. Dobrą cenę w odniesieniu do jakości posiadają kłonice ekonomiczne. Sprzedawane są w najpopularniejszych wysokościach zabudów burtowych 400 i 500mm.Słupki typu K20 spełniają dodatkową rolę zamknięć burtowych. Gwarantują również ekspresowy montaż i demontaż paneli burtowych. Dodatkowo występują w dwóch odmianach – z lub bez możliwości możliwości przyłączenia kinetopu do konstrukcji plandekowej. Dostępne są w długościach od 400 do 1200mm. Słupki o większych wysokościach posiadają dodatkowe rygle zamykające co powiększa ich wytrzymałość. Powszechnie słupki do burt sprzedawane są w wersji pokrytej farbą lub bez zabezpieczenia przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i ochrony przed erozją.